onsdag 21. september 2011

Hærlige høstdager :-)



Helt hærlig høst vi har i år, vanvittig at vi er langt uti september! Mange av dagene står vi opp til lett tåke og regn, men så åpner himmelen seg iløpet av dagen, og så er det på`n igjen med sol, varme og kos ute ! Vi nyter ! Man kan kjenne at lufta er litt råere, men det er bare deilig synes jeg.
Jeg er glad i alle årstidene,  og nå er jeg klar for høsten.... - gode varme gensere finnes frem, roser i kinn etter å ha vært ute, til og med jeg har te i koppen på kvelden, og heklekroken får fart på seg i sofamodus ;-)

Av og til... eller ... veldig ofte... tar jeg meg i å kjenne at jeg har det så godt...

....følelsen kommer idet jeg ser Linus leke rundt på gulvet mens han iherdig prater og prater... ser opp på mamman sin, smiler... og fortsetter... <3

eller...

når jeg ser Linus og pappan sin leker og koser seg sammen... <3

eller...

etter en fin samtale med noen jeg er glad i på telefonen....

eller...

en skikkelig god kopp kaffe (som bare utmerker seg av en eller annen grunn...)

osv...

Det er de små tingene  ...

det er
hverdagslykke <3



S K A N D A L E , jeg har måttet google dette høstbildet fra dititalphoto...
fordi jeg ikke har tatt noen selv...!!! så faktisk gjennom bilder jeg tok i fjor høst.. men trolig fordi jeg var høygravid på det tidspunktet, var det ikke noen høstbilder fra september å finne ...
Men masse bilder av strikkingen min var det, hehe  ;-)

Nå når speilrefleks kamera ikke er i orden, er det ikke like fristende å ta bilder... Det har faktisk resultert i at vi har vært i Narvik i 4 dager, uten at det var tatt annet enn to bilder!! Da skal det sies at mobilkamera er flittig brukt, men ... det blir nå ikke det samme. Nå vet vi iallfall hva vi ønsker oss i julegave ... :-)

Vi hadde fine dager i Narvik, rakk over litt av hvert, men ikke alt... same old same old..  med andre ord! ;-)

...........................................................................


Vi var så heldige å få låne en bæremeis av broren og svigerinna mi, da vi var i Narvik.
Så i ettermiddag da vi var ute, måtte vi selvsagt teste denne ut. Linus var så jøger der han satt, storkoste seg gjorde han !

Guttan mine <3

I morgen skal vi dra i Åpen barnehage, det blir bra! Fikk heklebestillinger sist vi var der faktisk, men har ikke fått heklet meg så mye opp, så får ta med når vi kommer neste uke heller :-)

Ønsker alle en fin høstkveld!

Og JEG skal bli flittigere å blogge!!

ps : det er fortsatt tid å melde seg på give-away`en, jeg trekker og publiserer vinner på F r E d A g !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar