tirsdag 9. august 2011

Endelig 30 :-)

Endelig er jeg 30... ja faktisk føles det slik... det er veldig okei å ha "bekka" 30 som noen sier ;-) Fikk sove litt ekstra på morgenen, så gave oppakning sammen med Rune og Linus... :-) så dro vi på lunsj på De 4 Roser i sentrum, koselig og deilig. På ettermiddagen dro jeg og Linus på Alfheim å så TIL2 spille mot Mjølner... TIL2 vant ;-) Og goo middag og kake til kvelden :-)

Helt krise.... skulle laste inn bildene av kaka jeg lagde... og dem er ikke der!!!?? utrolig snodig! Endelig en kake som så fin ut .... åsså har jeg ikke bevis! Ble pavlova. Skulle egentlig lage marengsrullade... men så lagde jeg vaniljekrem av eggeplommene som var til overs etter eggehvitene som var brukt i marengsen... og da syntes jeg det ble så mye til å rulle sammen... Men blir å prøve neste gang ! ;-) God ble den, .... men har vell aldri smakt en kake som ikke var god ;-)

 Denne sjarmøren var til forsinket 8mnds kontroll idag (han har jo passert 9mnd ;-)) pga ferie osv...
Alt var bare vellstand og Linus var i sitt vanlige gode humør :-)
Helsesøstra snakket om at det kan være lurt å ha han på eget soverom, før det blir "for sent".... !!???...
hmmm ... hehe.... den må vi kjenne litt på en stund til ;-)



Go kveld !!!

2 kommentarer:

  1. Heja Terese-mor.
    Tenk at nu e vi bekka 30 ja..! E faktisk helt enig i at det e helt greit.;)
    Gått å høre at du hadde en flott dag med dine. <3 Så flott bilde av fiiine- Linus. <3
    Goklæm fra mæ

    SvarSlett
  2. Heia, og takk og takk :-)
    Ja æ e overbevist om at detta tiåret blir å by på masse fint og nytt, - e bare å åpne arman å ta imot :-)
    klemm tilbake

    SvarSlett