onsdag 17. august 2011

Give away + litt til :-)

Jeg har fått den ære å kunne gi bort to plakater fra www.sukkerdryss.epla.no i en give-away. Jeg synes det var såå morsomt, for jeg liker plakatene hennes så godt, å har jo handlet hos henne før. Å nå har jeg altså den glede å kunne gi èn plakat til to av dere! Kommer nærmere tilbake til dette, når jeg har fått plakatene i hus! :-)

For noen hærlige dager vi har hatt !! Det har vært en glede å kunne oppleve litt mer sommer og varme :-)

Idag gikk jeg og Linus til Bukta og møtte Rune som var der med jobben. Vi fikk snasket til oss både litt grillmat og pappakos og lek :-)  Også har Linus blitt kjent med en ny jente som har flyttet hit til blokka, hi hi.

Under her er en liten Linus som går med hjelp av lekekassa.... :-) Slik har han holdt på en stund.. Alt etter hvor mye leker han har tatt ut av kassa på forhånd, så får han moderat eller mye fart. Hehe... det går radig unna enkelte ganger, og han er så jøger der han spinner avgårde :-) før det blir bom-stopp i en vegg eller som her, i matta ;-)




Søteste :-)


Tenkte å tilføye på slutten... ett lite forslag viss noen tenker å bake DAIM-ISKAKA... den er bra søt... ja selv for meg er den i søteste laget. Vil tro det blir bra med bunnen som brukes i peanøttkaka. Salt og søtt er etter min smak veldig heldig :-) også kommer iallefall jeg til å ha litt mer kaffe i, enn foreslått i oppskrifta :-)
Blir nok ikke så lenge til jeg må prøve meg på denne kaka igjen, med ny og egen vri :-)


Bunnen:

3 eggehviter
3 dl sukker
2,5 dl peanøtter
20 stk ritz kjeks

1) eggehviter og sukker piskes stivt til marengs
2) Peanøttene grovhakkes og kjeksen smuldres, og blandes tilslutt med marengsen
3) Stekes i rundform, 25min på 170 grader


Ha en fin kveld alle !! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar