søndag 21. august 2011

Nasjonal minnesermoni

Idag har vi sovet lenge, spist vafler til dessert etter frokost... og kost oss med kaffe og kanelsnurr i parken i byen. Dager hvor vi kan være sammen alle sammen er høyt verdsatt hos meg... ikke nødvendigvis store planer, men bare tar dagen som den kommer :-)

Idag var den nasjonale minnesermonien på Nrk, 30 dager har gått siden den katastrofale tragedien rammet vårt lille land... Dyktig programleder, en flott rørende tale av Kongen selv... og mange gode og verdige innslag av artister, skuespillere, politikere ++ Men det ble sterk for meg, ... jeg måtte faktisk bare ta med meg Linus og fotballen og trekke frisk luft ute..  og bare leke og le... Så avslutningen fikk jeg ikke med meg... Det er godt med unger slik, Linus smiler og ler fordi det er så fin musikk på tv... klapper og viser hvor stor han er når publikum på tv klapper... :-) 

Barn er så tydelige med sin godhet <3

-----------------------------------------------

Det går tregt med heklekroken om dagen... du og du... Her er ett tørkle i bomull som egentlig skulle være til linus, med knyting bak.. Men den ble ikke som tenkt, så den fikk bamsen til Linus heller ;-) Fargene er så fine. Nå holder jeg på med ett nytt prosjekt med disse fargene. Håper at jeg tar frem heklekroken litt hyppigere nå som jeg har nevnt det her... ;-) Det skal tilslutt freshe opp rommet til Linus, tror det blir bra!

Er glad i kontraster, så brunt måtte inn blant de fine duse fargene :-)

Idag har Linus måttet "tåle" litt ekstra kos og suss... og klæm... og suss og kos......... ;-)
kanskje er det flere som har hatt det slik idag ...:-)

Ha en fin ukestart i morgen ! 

Ps: har fått tilbakemelding fra en tidligere kollega, som har bakt iskaka med peanøtt/ritzbunn,
-om at det var veldig godt og gjestene var fornøyde! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar