søndag 7. august 2011

Diverse på agendaen på min siste dag som 29 år ;-)

Holder på å bake kake nå i kveld, både bunnen og vanlijekremen skal få kjøle seg før jeg fortsetter, så da var det heldigvis tid for meg å sitte litt i sofaen. Faktisk med en kopp te!!, synes alle bloggere drikker te... det er i grunn sjeldent jeg gjør det... det går i kaffe ;-) men det var godt med nype-te i kveld!

Før vi dro til Henningsvær i sommer, hadde jeg gledet meg i forkant. Håpet på masse hjemmelagede håndarbeidsproduketer som kunne inspirere og selvfølgelig bli med meg hjem. Skuffelsen ble derfor stor da det sto "made in china" osv... under de fleste varer jeg så nøyere på ;-)

Men disse frokost /serverings / dessert - IB LAURSEN skålene ble med meg hjem. Likte fargene i kombinasjon så godt at det ble èn av hver !


Dus pastell <3

Disse rice skålene ser trolig mest ut som barneleker... men de skal visstnok fungere bra på ett voksent kjøkken også. Alle skålene har tilhørende lokk til og skal kunne brukes i micro. Til å smelte smør, lage havregrøt (som kommer til å bli mer og mer av her, ettersom babygrøten byttes ut) varme middagsrester osv... Jeg har ikke visst at jeg savnet disse type kjøkken-remedier før jeg fant dem på Celines Hus i Narvik .

Linus fikk penger hos Mor for å kjøpe seg noe fint.
Disse ble kjøpt i først runde, men de var litt for store (passer sikker i neste uke ;-))
De resterende pengene skal vi spare til høst-fristelsene som er på vei i butikkene !

Bestemor kjøpte Linus 9mnd gave, og det var disse søte og tøffe rosa bilene.
Jeg synes det er helt okei at ikke alt er blått :-) !!

Denne leken ble med oss hjem fra Svolvær. Vi var innom en ting&tang butikk hvor det for det meste var kjøkkenredskaper. Derfor måtte jeg ta i denne saken for å se om det virkelig var en rangle.... joda det var det! Og tror dere ikke Linus da måtte prøve den ?! joda ! Å hva skjedde når jeg skulle sette den tilbake?? jo, han sa klart i fra at han ville ha den!!!! heheh... jeg måtte flire..og gjør det litt ennu... det der var nok bare begynnelsen på våre fremtidige byturer ;-)
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
På fredag hentet jeg denne pakken i posten! Hmmm, det er uten tvil fortsatt morsomt å snart fylle år kan jeg erkjenne :-) Det var jo fristende å klemme å kjenne litt... så det har jeg gjort! Men vet ikke før i morgen hva det er :-)

Svart på hvitt, at konvolutten ikke må åpnes før i morgen ;-)

Rune har forøvrig også hatt en hemmelig-innpaknings seanse iløpet av helga,
så det er klart her er spenningen stor !
Jeg gleder meg!

Neste helg kommer mamma hit, åsså inviterer vi venner av oss hit og har litt hygge iforbindelse med dagen. Det er ingen krise for meg å bli 30, jeg er riktignok kandidat for pepper.... Men jeg har alt jeg kan ønske meg i min lille familie, jeg er storveis fornøyd! <3

Bilde av kaka kommer i morgen !

Go kveld !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar