onsdag 15. juni 2011

Ambivalent.....

er det jeg er nå i kveld....

Har vært en helt fantastisk deilig dag, IGJEN! Jeg som trodde vi skulle få regn og kaldere dager... nå nei du ;-) ! Om det ble innevær idag, hadde jeg en hel del innesysler å ta meg til, men alt ble skrinlagt og jeg og Linus har heller tilbragt tid ute :-) Linus er en stykk frustrert liten gutt innimellom, han vil så mye, men får ikke til.....! Kjenner utålmodet hans igjen fra når han plagdes med å snu seg... Det jeg iallfall har lært fra da, er at han skal få lov til å bli litt sint, for det er da han får det til....litt fortere... til slutt ;-) Men av og til må han få en time-out fra gulvet, så da finner vi på andre ting, eller sitter litt i stolen å ser TV ;-)



Go`klumpen ;-)
Forøvrig mye som minner om brake`ing, av de move`sn Linus gjør  om dagen :-)

Det som er litt kjipt idag, er at vogna ser ut som ett vrak... Kalesjen er knekt !!! begge sider... så den fungerer naturligvis ikke helt som den skal. Forstår ikke helt hvordan det har skjedd... først den ene siden, så den andre... Det er nå vi ikke er happy med at vogna ble kjøpt i sverige... Tror det blir Rune sin jobb å ringe dit og snakke svensk... og forklare og bli enige... ;-) Er jo 3-4uker til neste gang vi skal sørover... Derfor blir det trolig ødelagt kalesj IALLFALL frem til da. Å jeg som har vært så fornøyd med den vogna!!

Men men.... det stopper ikke oss fra å trille tur uansett :-)
............................

 Over til noe annet.... ;-)

Hjemoverturen fra Narvik gikk veldig fint. Linus sov nesten til vi var fremme. Vi var innom farmor før vi dro, og også tante Marianne, som var på jobb.

Linus har fått kosa litt med tante Marianne :-)
 For en tid tilbake kom jeg over ett lite foretak, som heter SUKKERDRYSS. Damen med butikken, selger varene sine på Epla.butikken.
Disse to bildene bestilte jeg til en 1års gave :-) Synes de var så fargerike og dekorative. Å viss 1åringen hviler øynene på alfabetet og tallene nå og da, så antar jeg at 1klasse blir å gå som en lek ;-)

Se så fine!

Flotte detaljer!

Barn liker farger :-)



Jeg bestilte flere bilder. Men de er gaver, så kan ikke publisere dem her ;-) Siden jeg bestilte så mange bilder, fikk jeg faktisk dette bildet nedenfor i "gave" :-) Hverdagslykke :-)


Today is a good day
:-)


Nå har vi nytt ettpar glass chablis på balkongen i kveldssola sammen med en nabovenn.
Liiiit kjølig etterhvert, men pleddet varmet godt :-)
Go kveld !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar