lørdag 18. juni 2011

Nyyyyyyyyyyter :-)

Legger ved en link til en nysluppet video til ett Tromsø band, som heter Violet Road. Når jeg fikk høre denne låta, samtidig som jeg så den utrolig hærlige videoen, fikk jeg virkelig opp øynene for denne søskengjengen :-) Jeg fikk en deilig følelse inni meg, ser enda mer frem mot gode sommerøyeblikk, med mine kjære, familie og venner...

Musikk har i alle år hatt stor betydning for meg. Musikk,  "Pick`s me up when I`m down", gir gooo`følelsen, gir energi... musikk med flott tekst, med fengende melodi.... noen ganger kombineres alle disse faktorene ( med flere ), åsså er du solgt! ;-)

At Linus, nyoppvåknet, satt på fanget mitt og storsmilte til musikken fra PC`n, mens jeg sang og trampet takten, beviser bare nok en gang hvilken hærlig liten krabat han er <3

http://www.nordlys.no/kultur/article5642591.ece?ns_campaign=article_byline&ns_mChannel=share&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0


Det er helt vanvittige dager for tiden, sol og varme fra morgen til kveld. Vi nyyyter hvert ett øyeblikk. Hvor utrolig heldig jeg er som har permisjon nå, og hvor utrolig deilig det er for Linus å få være ute å kose seg i gresset, på stranda og ute generellt ...!
Idag har vi tilbragt tid ute på fellesarealet til blokka, sammen med noen andre småttiser og foreldrene. Linus har badet litt sammen med de litt større barna i bassenget. Gutten er 1år eldre og jenta 1/2år eldre...de kan gå, å de kan springe, å Linus sitter å smiler og følger med på tempoet deres... å litt frustrert når han ikke får til ...-alt han vil ;-) ( har beklageligvis ikke vært flittig med kamera utendørs de siste dager...)


Mine sine :-)

Det er stoooor fare for at jeg kommer til å gjenta meg selv.. igjen å igjen. Men jeg, og vi er så takknemlige og glade for vår lille tøffing som vi har sammen med oss. Han er så god, så god :-) ... ja han har ett unikt godt vesen spørr du meg ...nevnte jeg at han er søt?? ja for han er det! Søt som sukker <3

Jeg får med meg debatter, innlegg, synspunkter og.lign i diverse medier,  om permisjons- fordeling og varighet... kontantstøtte, barnehage osv... Alt til sin tid tenker nå jeg... Nå er jeg mamma på fulltid, å kunne ikke ønsket meg noen annen løsning... Denne tiden får man ikke igjen... å tidsklemma kommer tidsnok.... Jeg sier det igjen, alt til sin tid....

Imorgen tar jeg Rune og Linus med på shopping... ja shopping på en søndag faktisk! Det gledes!

Ha en finfin lørdag dere !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar