lørdag 4. juni 2011

Lille-søndag ;-)

Idag har det vært grått og vått ute... og jeg har hatt skikkelig søndagsfølelse! Har blitt forberedt på at det blir fotball og EM-kvalifisering på TV også, så derfor kaller jeg dagen idag for lille-søndag ;-) (søndager er det bare fotball på tv her i heimen nemlig...)

Linus har sovet ekstra godt ute i vogna idag. Så i dag var det ingen god unnskyldning til å ikke gjøre endel småting som har vært utsatt en stund ;-) Fikk bl.a endelig satt i knapper på denne jakken jeg strikket til Linus mens han ennå lå i mage-huset. Kjøpte knapper for en tid tilbake siden, men syntes ikke de passet lengre. Brukte derfor noen knapper, jeg har tatt av en jakke jeg selv hadde engang. Jeg bruker ta av knapper fra plagg som har "gjort sin jobb"... selvom plagget er klart for søpla så er gjerne knappene fortsatt i god stand. Siden jeg gjør endel håndarbeid, så kommer de alltids til nytte!



Tynn alpakka-ull
(Linus så helt bortkommen ut på bildet jeg tok av han i jakken,
den er enda for stor)


Legger ved bilde av det som var Linus`hentesett, som han hadde på seg da vi dro hjem fra barselhotellet :-) Det var enormt da! Faktisk passer han jakken enda ;-)  Har brukt samme oppskrift på begge jakkene.

Oppskrifter fra "MYK START"


Må nesten legge ved litt bilder av snusken ;-)
Han er bare så go` :-)

Raser med pappa :-)

Sjekk denne greina som jeg "gikk på" idag på tur! Den hang slik at "jeg gikk rett på den" faktisk...
Uten sammenligning forøvrig, følte jeg meg litt som askepott ;-)
Det er vell bare å ønske seg tre ting antar jeg , hihi...

Nå blir det hjemmelaget tacopizza, litt rødvin og  en god film... FOTBALL!! ;-) : P

Ha en fin kveld dere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar