søndag 26. juni 2011

Forebyggende arbeid !

Da jeg studerte til Bachelor Sykepleie, som det så fint heter, hadde vi ett prosjekt med fokus på forebyggende arbeid, temaet var valgfritt. Jeg og min  gruppe valgte å invitere en gjeng med småbarnsmødre og blivende mødre, for å informere om HLR, vanlige barnesykdommer, barnesikring +++ I forkant hadde vi vært i kontakt med flere aktører, og fått masse forskjellige brosjyrer som vi delte ut til de som kom. Dette tok jeg vare på, og fant det frem her om dagen.


Alle har jo som mål at barna ikke skal "få i seg blomster"... men noen gang kan det jo være greit å være litt føre var.... for noen planter er faktisk ikke bra at de overhodet kommer på fingrene... (og evt deretter i munnen..) Så kanskje det kan være noen som har lyst på ett eksemplar av disse brosjyrene, for å få en oversikt over hva man har i hagen, i vinduskarmen, eller evt  før man velger planter til inne eller utebruk... gi bare en lyd så skal jeg fikse det :-) Selv har jeg bare to levende planter i vår lille leilighet ;-)

-------------------------------------

Idag har lille familien vært i byen å drukket kaffe og vindusshoppet... -ja for det er jo faktisk mulig her i Tromsø ;-) I morgen drar Rune til Oslo for å spille mot Vålerenga, så da skal jeg og Linus gjøre ordentlig shopping :-)



Søteste og flinkeste gutten i gata <3


Her satt jeg og koset meg med kanal BLISS å så på høyaktuell reality, type Linni og Petter elsker Mari... også kommer Rune hjem å ødelegger morroa, å vil se fotball...?!??! Jaja..det får vell være måte på hva man skal bli underholdt av ;-)

Fin søndag og ukestart i morgen til dere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar