tirsdag 28. juni 2011

Linus 8 mnd !

En helt ny Linus for 8mnd siden <3
Tenk at det er 8mnd siden Linus kom til verden... på en måte føles det som en evighet siden, fordi det har hendt så mye siden da, men samtidig har jo tida bare flydd avgårde... En dag, en uke, en mnd... svoooosj!
;-)


En stor liten Linus 8mnd
Det er morsomt å se på bilder som er tatt i månedene som er gått. Han har selvsagt forandret seg, men jeg synes det er samme gutten på hvert ett bilde :-) altså trekkene hans er de samme.. Men de trekkene blir mer og mer markert kan man vell si... fra å være baby, blir han en stor liten gutt ;-) Det er nesten som jeg tror han forandrer seg og vokser foran øynene på oss... plutselig er håret blitt så langt, sokkene er små IGJEN for ikke å snakke om bilsstolen som plutselig var klar for å byttes ut ;-)

-------------------------------------------------

Idag har jeg har vært på et etterlengtet frisørbesøk ! Håret mitt trenger litt tid mellom besøkene, etter alle rundene jeg har påført det ;-) ...
men nå tror jeg vi er på rett vei igjen :-)
Nå gjenstår det å se om blonds have more fun ;-)

Goooo kveld!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar