søndag 30. oktober 2011

1 åring i hus :-)




Tilbake for fullt... skrev jeg i det forrige innlegg... jo jo ;-) Hmmm, har startet å jobbe... og når jeg ikke er på jobb så er jeg sammen med familien min...også er det selvsagt litt å ta hendene i her hjemme.... også er det ofte tidlig i seng :-) ja ... som sikkert så mange andre opplever det å gå fra permisjon til jobb.

Men når det er sagt, så har det å starte på jobb gått over all forventning... og det er såå deilig :-) Tror jeg kommer til å bli veldig skjemt bort i disse tre månedene Rune har permisjon og ferie, for til tross for at jeg jobber, så har vi mye mer tid alle sammen :-) Den virkelig overgangen kommer nok når vi begge er i jobb og Linus er i barnehage. Men sånn kommer det jo til å fortsette, nye epoker ... :-)

Det viktige er å være tilstede hver dag
og
nyte hverdagslykken :-)

og ikke stadig glede seg til imorgen... til nesten fridag...til ferien... til vi vinner i lotto.... osv..

gled deg over IDAG :-) DET gjør iallfall jeg...

---------------------------------------------------------

Tenk dere! Linus har fylt sitt første år!!

1 år <3

Alle ord blir fattige... jeg kan ikke engang  forsøke å sette ord på hva lille Linus har gitt oss i året som har gått... Jeg er bare så utrolig takknemlig ... stolt og gla!
At den flotte, blide, flinke gutten
er MIN og Rune sin
 er en gave :-) !!

Linus ønsket å stå opp ekstra tidlig på bursdagen sin, og slik ble det også :-)
I stua lå noen pakker + masse ballonger..
Ballongene vekte selvsagt mest oppmerksomhet ;-)


Denne fine supermanndressen fikk Linus hos bestemor i posten,
om etpar uker reiser vi dit, og samler familie ++ for mere feiring :-)

Liiiinus, se hit!!
kan du ta ut den store smokken !?
Nååhvell... tv`n vinn oppmerksomheta ;-)

Gave fra oss.. før den er montert sammen.


Jeg måtte dra på jobb, og det var litt rart og ikke kunne bruke dagen til å shaine hjemme før gjestene skulle komme...
men men... Det ble bursdagsfest læll ;-)


Fiiiineste gutten som finnes!!!
1 år :-)

Storguttene som var så flinke å leke og herje med bursdagsgutten :-)

 
Jonas kom vi går :-)



Blåse ut bursdagslyset
(får stryyyk-karakter for vinkelen æ står i når æ tar bilde...
får jo ikke me bursdagsgutten :(
Bra vi var flere med kamera ;-)



Linus koser seg med nabovennene våre,
og ser på det fine puslespillet med dyrelyder han fikk fra dem :-)

Linus koooser seg med gudmor og gudfar :-) <3
Tenk at han fikk en storgutte sacco-sekk blant annet hos dem!
Heeeeldige Linus :-)

Idag har vi vært i 2års feiring i nabo-blokka, såå morsomt å leke med nye leker, og treffe masse barn og voksne.
Linus er så blid og fornøyd, og babler en hel del, sjarmisen vår :-)

I morgen skal vi dra i åpen barnehage
og jeg gleeeder oss :-)

Mååå bare legg me det her bilde... se på søten!
Han ønsker dere alle goood mandag i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar