lørdag 8. oktober 2011

Tilbake for fullt :-)


Da er jeg bare innom med en liten oppsummering, ett lite livstegn fra oss på Fagereng :-)
Dagene har gådd, først med Linus som fikk brannkopper og pencillin... etter noen dager fikk også jeg koppene og måtte også starte på en kur. Etter at feberen forsvant på Linus var han i fin form,
men forkjølet og hoste, så det har for det meste vært innetid..  
Rune har jo startet pappapermen, noe som passet veldig fint når jeg ikke var helt i form...c,")
Uuuutrolig kjedelig å ikke kunne starte i jobb denne uka som planlagt... hadde jo motet meg opp over leeeeeeengre tid, og begynt å se fremmot det og glede meg...men nå starter jeg heller med ny frisk på mandag :-)

Linus og Rune koser seg så i hverandres selskap, så dem er jeg overhodet ikke bekymret for :-)
evt...værre med meg...., som nok blir å savne lille vennen..
Men blir nok å ha mer enn nok med å koble om hjernen fra å være i permisjon
til utøvende sykepeier, når det er sagt .. ;-)




Fra en tur i Bukta forrige helg..

heia :-)

<3


Her forleden dag, under middagen bengynte Rune å prette med lokket til middagsglasset til Linus.
Det var mildt sagt en vinner... Linus eeelsket det!
Han lo og lo, som aldri før... og han ble aldri lei :-)
Førr en hærlig liten gutt vi har <3
Han gjer oss så mye latter og kos...

hhahaahhah

En gang til pappa!!!

hahahah

<3


hæ?
det vakke æ! ;-)


Denna søte gutten får lov til det meste...
nesten iallefall... :-)

han er jo så blid og tålmodig.... <3

såååå goooo

DESSUTEN

så mener jeg at nei mister betydninga si, om man sier det for ofte... !
Linus skal få utforske, det er det viktigste :-)

--------------------------------------------------------------------------

Av alle ting, kjøpte jeg en pærecider på butikken idag..
snakker om flashback! RETT tilbake til videregående tiden ;-)
Og med det, ønsker jeg goooo helg !


1 kommentar:

  1. Så masse flotte bilda av Linusen dokkers. <3
    Håpe det går bra med han etter brannkoppan. Begge vårres gutta har nu fått vannkoppa...!
    Gikk d bra å begynne i jobb igjen? Så flott at det har ordna sæ med barnehageplass for dokker da. :) Godt å høre.
    Ønske dokker ei fortsatt finfin uke.
    Goooklæm fra mæ

    SvarSlett