onsdag 25. mai 2011

Storgutten Linus :-)

Alle klisjeer, slik som "tida går så fort", "dagene flyr" osv.... alt stemmer! Helt utrolig er det! Om bare dager er Linus 7mnd!! SYV måneder liksom! Samtidig som det nesten er vemodig at han ikke er knøtt lenger, så er det så utrolig spennende å følge utviklingen hans.... hver dag er det noe nytt.... :-) Å jeg er så takknemlig for Linus og alle gode opplevelser.... -sammen med Rune er vi en liten familie, det er hverdagslykke det!!

Denne flotte vugga fikk vi hos mamma/bestemor. Svigerfaren til broren min har laget den, og mamma har grunnet, malt, pusset og malt! Synes det er ekstra stas at hun selv har gjort dette siste arbeidet med vugga, og jeg håper vugga kan vare i hundrevis av år ;-) Det tok litt tid før jeg bar vugga ut av stua, selvom den ikke var i bruk... det var litt trist.. En liten "epoke" avsluttet...


En knøttliten Linus sover så godt i vugga <3
Han er under 14dager på dette bildet... snusken :-)
En litt større Linus (4-5mnd) har våknet i vugga :-)
Vil tro dette var en av de siste lur`ene han hadde i vugga,
før han begynte å sove ute i vogna.

Og idag var en ny liten "epoke" over... vi monterte senga ned ett hakk... Han har i grunn vært veldig rolig i senga si til nå, han har ikke prøvd å snu seg eller lignende sprell, utrolig nok, når man ser han overalt ellers... Men som sagt, hver dag noe nytt... ;-) og nå var tiden inne til å få han på ett tryggere "plan" :-)

Go`mårn mamma og pappa! (Plutselig på mage)


Dette synet fikk vi oss igår kveld ,tydeligvis var  ikke Linus heeelt trøtt riktig enda... ;-)


En liten kontrast, er når Linus legger seg ned på gulvet, ligger helt stille, og slapper av...., hehe. Var så heldig at jeg fikk tatt flere bilder før han var i full sving på gulvet igjen :-)



Tenk å være så god å søt !! <3
 Snart blir det kveld her i gården, jeg synes det er så godt å legge seg på kvelden.... faktisk!


Ps: Imorgen skal jeg og Linus dra på en liten shoppingrunde. Skal kjøpe noe jeg kom på at jeg MÅ ha... å når jeg først får en slik tanke, -så skulle jeg helst hatt det igår! Flere som har det slik? :-)

På gjensyn!! :-)

10 kommentarer:

  1. Så søøøøt Linus e, herlige bilda. <3
    Kjempefin vugge. Har akkurat bært bort vårres også, fordet om det jo e ei stund sia den va i bruk..
    Koselig å se bokstavan i vinduet. :)
    Ønske dokker en finfin dag.
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Yeeey :-) Endelig kan æ kommentere igjen!
    Takk, Linus e nu ett veldig fint motiv å ta bilda av ;-)
    Ja bokstavan gjor sæ i sovekroken, alltid ro og hvile der ;-) dem e flytta ett hakk opp i vinduskarmen, fortsatt mitt favorittord :-)

    SvarSlett
  3. Hej, så koselig at du har laga blogg. Nu har æ sotte å lest og sett på masse fine bilda - kjempekoselig Terese og fine Linusgullet!

    Glede mæ til å følge med videre;)KLEM

    SvarSlett
  4. Ja Christina, vips så hadde man laga sæ blogg, arti :-) Takk for fine ord ! :-) kram

    SvarSlett
  5. Fiiiin gutt, flotte bilda og gode tekster, Terese :)

    SvarSlett
  6. Takk søster-Ebba :) Betyr litt ekstra når avis-dama si det <3 ;-)

    SvarSlett
  7. Rørt til tårer og enda litt til.... De flotte bildan,- kan ikke fatte at det er LINUS som styre rundt så der,- 7 mndr., herlige gutten og den språkmektige mammaen.. :)

    SvarSlett