torsdag 26. mai 2011

3 ting jeg ikke klarer meg uten for tiden....

Jeg er bare innom en snartur og poster ett lite innlegg :-)
Avslører 3 ting jeg "ikke klarer meg uten"



3.plass :Vanish flekkfjerner!
Tar bort ALLE typer flekker på (i hovedsak) Linus`klær.
Det lille tipset på baksiden, om max 5min virketid på plagget...
overskrider jeg ... og vell så det! Men flekkene blir borte ;-)

2.plass:Engangsvåtmopp
Høyst nødvendig hos oss.
For å få sovende Linus ut på balkongen, må vi trille gjennom stuen !,
så selv med hjul-trekk (om man husker å ta de av og på....), så er det ikke til å unngå at gulvene må vaskes.
Å lettvinte løsninger, er jeg for.... av og til :-)

1.plass: KAFFE
Morgenkaffen gleder jeg meg til allerede på kvelden...
Kaffe er ganske enkelt GODT, og nødvendig om dagen :-)


Imorgen skal jeg fortelle hva jeg MÅTTE dra å kjøpe idag...(hehe, jeg må faktisk flire litt... Det er selvfølgelig litt teit ;-)

Hadet så lenge ! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar