fredag 13. mai 2011

Another day in paradise :)

De som kjenner meg vet at jeg har ett noe ambivalent forhold til det at vi bor i Nordens Paris/Paradis... Borte bra, men hjemme best... Men hvor er egentlig hjemme ??? Det er alltid godt å komme hjem til Narvik, hvor man har familie og mange venner...  Samtidig er det i Tromsø, i vår leilighet vi har hjemmet vårt som jeg trives i. Og selvom omganskretsen er mindre her, så har man det jo fint :-) og nå som jeg er i permisjon har vi jo blitt kjent me koselige mammaer med barn :-)


Jaaaa mamma æ e klar for tur :)


MEN IDAG, var Tromsø på sitt aller beste er jeg sikker på! Gradestokken steg i takt med klokka, og jeg og Linus hadde mange deilige timer ute i sola i nydelig natur. Sistnevnte sov store deler av turene vi hadde, men han fikk med seg mange finge inntrykk er jeg sikker på, -sol, varme, barnelatter, måseskrik, sjølukt.....bare for å nevne noe.

Se så hærlig!


Brua, Ishavskatedralen og Fjellheisrestauranten i bakgrunnen



Kaffen var ekstra god mens jeg pustet inn deilig sjølukt :)




3 kommentarer:

  1. Hææærlige bilda, Terese. Ser ut som dokker har hatt en super dag i nyydelig vær og omgivelsa. <3 Klem

    SvarSlett
  2. GRATULERER med en flott blogg, Terese! Fine bilda. Gleder meg til fortsettelsen. Greit å få følge med på noe av det som skjer i Tromsø. Nå skal jeg straks til Hatteberget for å passe Thea og Vebjørn :)

    SvarSlett
  3. Takk Ebba ! Ja nu kan du følge me korsn lille store Linus (snart 7mnd) har det ! :) og litt til! Du e altså barnehagetante på dagtid, og supertante på kvelden! kos :)

    SvarSlett