søndag 15. mai 2011

Utforsker på tur ... ;-)

Ja fra Linus var født, har jeg snakket til han som om han forstår alt.. Det gjør nok alle til småttiser :-) Det er nok stemmebruk, toneleie og ansiktsutrykk som registreres først hos de små, også kommer betydninga av ord etterhvert... Nå som Linus kravler, snur seg og ruller på gulve i rekordfart, så merker jeg at jeg at jeg må snakke til han på en ny måte.... Men ordet NEI, mens jeg smiler og nesten ler litt...blir vell litt feil i lengden.... :-)  Men når Linus strekker seg mot ting han ikke trenger røre, og jeg sier "NEI ikke det Linus" så stopper han opp, ser på meg, og smiiiiler... -han følger iallfall med når mamman snakker ;-)

Jeg og pappan synes selvsagt Linus er veldig flink. Alt er vell i grunn en fascinasjon ved han, - tenk hvor heldige vi er!!! *smelt* :-)







slappe av litt hos pappa :-)







Her er en liten kar som alltid er i farta som dere kan se :-) Å det er såå artig å følge utviklinga hans. Tenk at han er 6,5mnd allerede! Han er rett og slett helt hærlig !

Det skulle egentlig taes tidlig kveld her idag. Pappan kommer ikke hjem før ved midnatt (vært på bortekamp) , og jeg kunne med hell tatt kveld litt tidligere enn vanlig. Men så er det jo Farmen finale! Favoritten min gikk nettopp ut fra semifinalen... akk og ve....

Imorgen skal vi på bytur med en mamma fra helsestasjonen og dattra hennes, vi gleder oss !

Fin kveld videre!

2 kommentarer:

  1. Så stor og flink Linus e blitt.
    Artig å se at dem utvikle sæ og forstår mer og mer. <3
    Håpe dokker har hatt en flott 17.mai i dag. Goklæm fra mæ

    SvarSlett
  2. Ja han e så flink :) Men barnesikring som æ trudde æ kunne vente med, må vi ta NU... han åpne skuffer osv.. ;)
    Spiste sein middag igår med fotball-bonden ;) så blei ik noe innlegg igår ;) hadde en fin 17mai vi :) kleem

    SvarSlett