fredag 24. juni 2011

Verdens beste boller og litt til :-)

Shoppingprosjektet mitt startet søndag som var... fikk kjøpt inn blomster på Plantasjen, men krukker, helst til å henge på veggen, hadde de ikke... derfor ble prosjektet halvgjort.... :-/ Har ikke lyktes å finne de rette ennå, så enn så lenge står de i vanlige blomsterkrukker på bordet ute.


Bildet er tatt gjennom vinduet, fra stua ut til balkongen..

Det var ekko i fryseren, ikke en eneste søtsak å finne. Så jeg bakte det som kaller seg for VERDENS BESTE BOLLER... de blir utrolig luftige! Faktisk ble de mye større enn antatt, derfor ser det ut som ett stort brytebrød ;-) Det er nok en årsak til at disse bollene blir så fluffy og saftige... Trolig er denne smør, melk og melis blandingen (som skal ha ett oppkok, for så å avkjøles til fingertemp.) avgjørende... Å det skal sies at å vente på at hundrevis av grader skal bli fingertemp. er en tålmodighetsprøve ... spesielt når du allerede begynner å bli sulten ;-)


Gode ble de !

 Marine er trolig en av mine favorittfarger for tiden... :-)

"Legg nu fra dæ kamera mamma!"

"Haha, tulla bare mamma... knips i vei du "
Linus sin favoritt om dagen er å sitte på stumpen å betrakte alt rundt seg, ha hendene fri og leke og styre... åsså "spinner"  han videre... ;-)Det er nok ikke lenge til han har full kontroll !

Kom over disse Nike ankel-sokkene, syns de var utrolig kule. Så de måtte han ha! Hvite sokker blir fort.. ikke-lenger-så-hvite, men men :-) fulgte med etpar mellomblå også ...

JUST DO IT

Nike
Sankthansaften bestod ikke av bål i fjæra og grillede pølser i år. Rune hadde ettermiddagstrening (meget urutinert....! ;-) , men vi hadde rømmegrøt på menyen, og på kvelden stakk nabovennene innom på ett glass, og de tok jammen med seg bållukt, så vi manglet ingenting ;-) Koselig var det!


Idag har jeg kjøpt ny bilstol til Linus. Lykken var at den første forhandleren jeg var innom,ikke hadde stolen inne.... og at jeg dro rett over gata og fant samme stolen 800kr billigere!! Har jeg tjent eller spart 800kr da da?? ;-) hehe...

Ha en fin kveld dere !









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar