torsdag 2. juni 2011

"Haba Haba"

Denne lille morgenfuglen elsker det som var norges innslag i MGP, iallfall når jeg eller pappan synger Haba Haba :-) Han smiler, flirer og "klamper takten" i gulvet :-)
Det går mye i sang og rim og regler om dagen. Selvkomponerte, men også "gode gamle" fra flotte sangbøker Linus har fått i gaver! Og når noen kjenninsmelodier fra BARNE-tv og andre barne-kanaler kommer, stopper han helt opp i leken, for å se på TV, hehe... (dårlig eller godt tegn....? ;-) )

Haba haba!!


Kun refrenget er skikkelig morsomt ;-)

Tøffingen :-) Synes han ser så stor-gutt ut på dette bilde... <3


Haba haba :-)


I det siste har også avslutningen på dagen inneholdt sang...
Jeg kan godt forstå at det ikke lenger er så enkelt for en liten Linus å finne roen på kvelden. Lille kroppen har vært høyt og lavt i flere timer... da er det ikke bare-bare å slå seg til ro med engang han kommer i senga.

Det er den aller beste avslutning på dagen, å få synge mitt lille hjerte i drømmeland...
mens han holder lille hånda rundt fingeren min.. <3
Hverdagslykke....

"Hvem kan segla forutan vind
hvem kan ro utan åror
hvem kan skiljast från vennen sin
utan at fella tåror"

"Jag kan segla forutan vind
jag kan ro utan åror
men ej skiljast från vennen min
utan at fella tåror"
Med denne lille visa, ønsker jeg dere go`natta alle sammen :-)

Her tar jeg kveld etter litt vafler og høydepunkter fra Torsdagskveld fra Nydalen :-) Så trøtt som jeg har vært idag, vil jeg ikke være i morgen !! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar