onsdag 1. juni 2011

Ikke bloggtørke....

......bare nett-problemer! Men det løste seg idag, etter samtale og veiledning med en hyggelig service-innstilt dame fra Netcom :-)

Idag har vært nok en slik dag, som bare har rast avgårde! Linus har vært sammen med pappan noen timer, mens jeg har fått gjort noen små ærender. Trolig har ikke pappan tenkt så langt som til bloggen, men han tok flere bilder da de gikk tur rundt prestvannet, hvor de så og hørte på fugle livet :-)

Gutta på tur :-)


Fornøyd :-)
 Jeg må nesten fortelle om en samtale mellom ett eldre ektepar jeg fikk med meg idag på venteværelset. Ekteparet, som var ett sted mellom 70-80år, satt og snakket om hva de skulle ha til middag idag, hvorpå kona irettesatte mannen etterhvert:
kona: "du må jo ikkje snakke så høyt, vi e jo ikkje aleina her"
mannen: "hæ??"
kona: "ja, kan du ikkje snakke normalt? (og litt mer blablabla)
mannen: E DU SYK?!!
kona: e DU syk!!!?
mannen (mens han hvisker og gjør ap av kona: "sånn her?"
kona: ja (bla bla bla)
mannen: "æ kan ikkje snakke lavt, æ e en høymælt person!!"

Hehe, samtalen fortsatte enda litt til. Å ingen av dem var langsinte, så de ble enige om middagen. Men jeg trodde ikke at eldre folk snakket slik til hverandre, "e du syk?", haha, jeg humrer ennå !
-------------------------

Legger ved ett bilde av søteste nyoppvåknede Linus (med sin enorme og grønne smokk) Her sitter han helt selv i  den myke sofaen, og støtter seg med lille hånda :-)
Kan vell ikke nekte for at jeg sitter ved siden av, med min kjære one-piece på (!!!!!) Til mitt forsvar så er den utrolig behagelig !!! ;-)

Go`ingen :-)

Nå som vi går mot langhelg, har faktisk Rune også endel fri. Jeg ser frem til at vi alle kan kose oss sammen, det har vært mye jobb på Rune i det siste.

Blir ikke lenge til neste innlegg! :-)

Terese :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar