torsdag 16. juni 2011

Pakke i posten! :-)

Da vi var hjemme i Narvik nå i pinsen ble det krisestemning en liten stund. Linus hadde smakt litt på kosebamsen iløpet av middagen, så den måtte selvsagt vaskes. Den rakk IKKE å bli tørr til han skulle legge seg på kvelden, å jeg merket at noe manglet da han skulle sove :-(

Da innså jeg at, det er alt for lite å ha èn kosebamse. Både fordi den må vaskes innimellom men også at man kan miste den! Så jeg googlet litt og fant til slutt ett nettsted som solgte disse bamsene :-) Bestilte 3stk, faktisk i ulik farge, fordi jeg troooor det er følelsen av bamsen som er viktigst, ikke fargen. Han har stortsett øynene igjen når han har den sammen med seg ;-)

Lite visste jeg, at vi skulle miste "Gulle" IGÅR!!!! På den siste trilleturen vi hadde, tok jeg opp Linus fra vogna da vi gikk i lysløypa. Det er da den må ha falt ut av vogna... 

En stund før legging skulle jeg gjøre klart senga.... å fant ikke Gulle!! Krise! Jeg tok rett og slett Linus i pyjamas med meg i vogna og trillet for å se om noen hadde funnet den og hengt han opp i ett tre el lign.. Mens jeg gikk der og speidet, kom jeg på hva vi møtte på rett etter jeg hadde tatt opp Linus av vogna. Jodda.... en dame med sin  store rottweiler!!
Det er vell bare å innse at Gulle har måttet bøte med livet... av en rottweiler!

Gleden var derfor stor da disse tre søtingene kom i posten idag ;-)


Kaloo kosebamser :-) 12cm i lengden. Utrooolig myke og deilige.
Og veldig fine for små hender å holde på den.


Slik så Gulle ut... :-)

Kaloo produktene er utarbeidet av en pappa som ønsket at sin sønn skulle ha en myk god kosebamse. Nå har Kaloo massevis av bamser, uro`er, kosekluter osv osv i sitt sortement.

Linus sovnet igår kveld uten problem, og sov også godt i natt... men jeg er glad vi har Kaloo`en i hus igjen fordet ;-) Jeg har lest, og tror også at småttiser har godt av å ha en kosebamse eller lignende, som gir trygghet og kos, uansett hvor dem er :-)

Ha en fin dag i sola dere! Husk solfaktor ! (det gjorde ikke jeg igår ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar