mandag 20. juni 2011

Vi forsov oss til julaften...

husker jeg, slik at det ble litt hektisk å få gjort alt vi skulle før middag klokka seks ;-) Da vi skulle kjøre til Narvik engang, forsov vi oss også, så vi rakk ikke kjøre mens det ennå var lyst... Jeg kan også huske at jeg ikke gjorde avtaler med helsestasjon, fysio, osv... før 12, for da ble det bare stress ;-)  Ja dette er en stund siden kan man si ... ;-) Som småbarnsforeldre flest, trenger vi ikke vekkerklokke.. og det har skjedd at vi står opp på tidspunkt som føles mer som natt, enn tidlig morgen... Men når det er sagt så er det jo ikke SÅ ille... trøtt har jeg da virkelig vært før! Kan i grunn ikke minnes en eneste morgen, når klokka har ringt å jeg skulle på jobb, hvorpå jeg ikke har vært kjipt-trøtt!!!! Forskjellen er at vekkerklokka nå er en sprudlende liten kar, som har tonnevis med energi og smil på lur... må si jeg foretrekker det som start på dagen, selvom man ser dobbelt ;-) .....også har jeg jo muligheten til å sove når Linus sover på morgenen :-)

Kan minnes å ha lest at det anbefales at man sover ikke mer og ikke mindre enn 8timer pr natt.... Dvs at jeg i mange år har fått farlig mye søvn ;-) .... nå om dagen får jeg til gjengjeld for lite søvn (innimellom)...
Jeg satser på at det gjennomsnittlig jevner seg ut til syvende å sist ;-)


Gla gutten :-)

Tøffen ;-)

Søndagsshoppingen, ble delvis vellykket... Halvgjort er velgjort skulle jeg til å si... hehe, men det heter vell strengt tatt ikke det... Blir ingen bilder før oppdraget er selvgjort og velgjort ;-) Fullfører shoppingen imorgen!


Denne lille karen sender gratulasjoner til Narvik !
Mjølner slo på stortromma, og seiret idag mot Strømsgodset 2. Selvom vi selsvsagt heier på TIL2, så er det morsomt at Mjølner gjør det så godt! Linus er neeeesten Narvikgutt å regne selvom han er født og bor i Tromsø. (Pr definisjon er du ekte Narvikgutt om 3 generasjoner før deg har jobbet på Jernbanen eller noe sånn) Å Rune har visst jobbet noen somrer på Jernbanen for "hundre år siden"  ;-)

Nå blir det kveld og mørkt her i gården... :-) kanskje sikrer jeg meg 8timer i natt, hehe! Sov godt dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar