mandag 31. oktober 2011

MaNdAg idag ;-)

Idag var jeg og Linus tilbake i åpen barnehage, og det var veldig koselig!
Er litt fascinerende å se hvordan Linus er sammen med andre barn, og voksne :-)

Her er noen bilder tatt av storsjarmøren før vi dro avgårde :-)



Vi har sjekket all reklamen, samt bladd gjennom avisen ;-)

Mamma, ææææ vil ha kamera!

Okei... kameraveska e litt morsom den å ...

Har forresten sydd på lapper på knærne på denne Katvig dressen. Etter litt kryping var det kommet ett hull, så da var det "bare å hive seg rundt med maskinen"... det er eeeevigheter siden jeg kjøpte lappene, og nå endelig fikk jeg sydd dem på :-)
Sydde med lyseblå rundt, synes det ble så fint :-)

Tøffeste :-)

Det er nesten daglig at vi får kommentarer for sveisen til Linus, idag intet untak , hehe.. Møtte mange nye mødre og barn i åpen barnehage. Og sånn egentlig tror jeg at de tror jeg har barbert han på sidene osv... my little fashion kid....hehe.. men det har vi selvsagt ikke :-) Linus har bare hårvekst som tilfeldigvis harmonerer med motebildet idag ;-) <3

Søøøteste :-)
Snart Bonderomantikk på tv2... hehe, det jeg nesten få med meg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar