tirsdag 26. juli 2011

INSPIRERT!

Idag var jeg og Linus og møtte venninen min Lise og sønnen hennes Jakob. Glemte helt å ta bilder... :-(
Linus fikk en kjempefin gave fra Lise, som også er gudmoren hans. Jeg ble mektig imponert, og ikke minst INSPIRERT.
SE den flotte smekka!! Nydelige farger og en tøff bil på!
Jeg skal jammen me finne frem heklekroken og bomullsgarnet igjen!! :-)
(Linus ser på Drømmehagen når bildet ble tatt... ;-)

Igår dro vi ut til broren min og familien hans. Tantebarnet mitt, Thea fylte 3år 21juli, og da de var tilbake fra ferie dro vi med gaver og hadde en mini-feiring :-)

Thea får pakke av bestemor :-)

Ute i deilig temperatur
Broren min og Vebjørn har laget hus av putene :-) en lek jeg minnes vi hadde til stadighet når vi var små :-)

Ute på sykkeltur :-)
Snakker om å ha hatten på snei... hehe...

En liten trøtt Linus tar farvel med pappa som skal dra på guttetur med en gjeng kompiser. Ikveld skal de samles på hytta til en av gutta på Riksgrensen, og spise godt og lade opp før de drar på tur imorgen. De skal sykle fra Bjørnefjell og ned til Rombaksbot`n, for så å ta båten tilbake til Narvik. En flott, men litt strabasiøs tur i følge det jeg hører.., hvor sykkel med god demping og hjelm er en fordel ;-)


Imorgen tror jeg vi skal bake kake. Da vi var i Lofoten, fikk jeg notert meg endel spennende oppskrifter fra gamle Allers og Hjemmet :-)

God kveld alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar