torsdag 11. august 2011

Feber, kos og baking...



Det er oppklart, iskake-oppskrifta har jeg funnet på Christinas blogg http://www.minlillelykke.blogspot.com/, som igjen har fått den av http://www.villasollund.blogspot.com/ ;-)  De går begge god for kaka, så jeg gleder meg til å servere og smake den på lørdag :-)

Lille Linus har hatt sin første feber pregede dag. Våknet tiiidlig morgen, og var slapp og varm stakkar... Han har ønsket å være nær og sitte stille og kose.... blitt fort sliten og lei... Feberen har heldigvis sluppet taket i  løpet av dagen, men han har ikke vært i vanlig Linus slag.....

Vi har bakt bunnen til en annen kake idag, men avslører ikke hvilken før etter den er servert... noen overraskelser må gjestene få ;-)

Alle bakere og kokker presiserer viktigheten med å smake på maten før den serveres... dette rådet tok jeg og Linus seriøst, og som dere kan se fikk Linus "ta den jobben" ;-)

Ull-halsen ble plassert oppå hodet, for å slippe gris på den ;-)

Dette var s n a d d e r ;-)
Ingen tvil om at høsten melder sin ankomst om dagen.. det er småsurt... Tok faktisk på meg dunjakka !!! og lue da vi trillet litt i formiddag... Og idag skal jeg forsøke å få bestilt litt nye ullklær til Linus... ull er gull <3
I morgen kommer mamma hit, så litt huslige plikter kaller... litt på tampen ;-)

Ha en fin kveld! c",)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar