torsdag 22. september 2011

Middag...

Dagen idag startet t i d l i g... ja 05 faktisk, i en time forsøkte jeg å få Linus til å sove litt til.... men ikke idag. I det siste har han sovet "langt ut på morgenen", så man har blitt godt vant skal sies ;-) 

Kaffe har ikke hatt full effekt idag... Men vi dro avgårde til Åpen barnehage, det er jo utelukkende positivt å ha litt liv og røre rundt seg :-) Det er en koselig atmosfære der, er utrolig glad for tilbudet. Både for min, og Linus sin del :-) Tøffingen er uten tvil klar for å GÅ selv, det er nesten det eneste han vil om dagen, og spesielt når vi er med andre barn... :-) han går litt selv, men han har ikke sluppet seg helt løs ennå. Det kommer det kommer :-)

Før vi dro, hadde Linus en god lur på balkongen, derfor ble vogna stående i stua en stund...
Hvor er Linus???
hahahahahahahah
der er du jo!!!!


Mamma det e jo litt lavt under taket her...

Æ går bare ut her fra ;-)
På torsdagene, er det seindag i Åpen barnehage, vi har vært hjemme i 16 tiden. Linus har da spist middag i barnehagen, men jeg kommer hjem å er sulten. Kan kjenne litt på hvordan det blir når man kommer hjem fra jobb og henting osv... også skal man lage middag ! Kanskje er man alle sulten, litt slitne og ... ja alt hva det innebærer... Åsså er det jeg da, som ikke er gla i å lage middag... jeg synes faktisk det er litt demotiverende... "masse" arbeid... også er man ferdig å spise på 1-2-3... Jeg håper at jeg kan bli flinkere til å gjøre klart middager kvelden før... f.eks ovnsretter... som bare er å sette inn i ovnen når man kommer hjem fra jobb, så gjør middagen seg selv.. DET er slik jeg liker det :-)

Idag ble det noe så enkelt som nudler og kylling på meg.
Linus måtte selvsagt smake :-)

Å han viser stor interesse for å spise selv... men det er ikke alle middagsretter jeg lar han gjøre det....
Men idag fikk han det :-)
Å han var sjeldent-stille !! Helt tydelig at det er slik han vil ha det :-)
Å han må jo øve seg, så det er vell bare å fortsette med det !



Begynte med skje....

fortsatte med fingrene....

;-)


Man må nesten lage litt ekstra mat når det blir på denne måten...
mye forsvinner på klærne, gulve og stolen ;-)

Men sjarmen med det hele er 100% !  <3

Ha en fin kveld dere!!

Go natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar