søndag 11. september 2011

Så var helga over igjen!

Der var helga over gitt, og ei ny uke i vente.. skremmende tempo på ukene...
ikke rart det føles som at jeg PLUTSELIG skal ut i jobb.... snart!

På fredagen var jeg så heldig å få være med noen venner av oss på Gyldne Tider på Valhall. Flere Tromsøband som stilte opp, helga etter Døgnvill rett og slett.

Fikk IKKE med med Violet Road starten... men fikk med med Kjersti Sparboe når ho opptrådte med dem , hehe ;-) Blant andre artister var det Sivert Høyem, Frost, og Røyksopp for å nevne de viktigste :-)

Mildt sagt krise og bare ha lille kamera med, men gode bilder er det nok vanskelig å få uansett..
Sivert Høyem rett frem altså!
Jeg må innrømme at jeg trodde jeg var litt sånn forsynt på Høyem fronten.. har sett Madruga flere ganger, sett han på tv, hørt på radio osv.... så ja... - men vet dere, når den karen der kommer ut på scenen, så er det bare magisk. Stemme og sceneopptreden er fantastisk, den mannen vet absolutt å levere varene! Jeg tror egentlig samtlige står med beundring å får med seg konserten. Den mannlige delen av publikum skulle ønske de var litt som han, hehe, mens den kvinnelige delen av publikum skulle ønske at de sto ennu litt nærmere ... og... rett og slett beundrer ;-)
Han slipper ut ny plate rett rundt hjørne... og vi fikk forsmak på noen av låtene. Ny konsert her i Tromsø snart er det også!


Weronica, Tor Arne og Elisabeth (ikke alle var tilstede under foto-session ;-)
Gla`gjeng å dra på konserter sammen med :-)


-----------------------------------------------------------------------------------------

Idag har vi vært på formiddagskaffe hos T-A og E, og da fikk Linus med seg denne tunnelen som falt veldig i smak!

Pappa i ene enden, mamma i andre :-)

Her kommer æ !

Søøøting <3



Aaaaaaaaaaaaaaaaaaiaiiaiaaaaaaaaaaaa
Hehe, denne lille karen vet og sjabbe, rope og i det hele tatt :-)

Vi har vært utfor blokka i flere timer i ettermiddag, masse foreldre og barn. Uten tvil sosialt og hyggelig å bo i blokk... men ønsker oss hus og egen hage, en vakker dag fordet ! :-)

Idag blei det fårikål til middag, mat som jeg synes er godt å få servert hos mamma, men som smakte godt på mitt kjøkken også viste det seg :-)

Ha en fin søndag videre!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar